Dieta na płaski brzuch

Jednym z pierwszych miejsc, gdzie można zauważyć widoczne zwiększenie się tkanki tłuszczowej organizmu, jest brzuch. To właśnie wałeczki na brzuchu informują nas o potrzebie przystopowania z jedzeniem niektórych produktów. Oto co warto włączyć do diety, aby cieszyć się płaskim brzuszkiem.

salmon-1485014_1920

• Ryby – duży zastrzyk białka i witamin A, D i E. Ryby gotowane na parze, są nie tylko zdrowe, ale i zapewniają poczucie sytości. Trawienie białka przez organizm spala także więcej kalorii niż trawienie tłuszczu czy cukru.

• Warzywa strączkowe – nie dość, że dostarczaj wielu witamin, to podobnie jak ryby mają wysoki poziom białka, a dodatkowo także błonnik. Dzięki temu czujemy się syci.

• Orzechy – różnego rodzaju orzechy, to duża dawka przeciwutleniaczy, a głównie nienasyconych kwasów tłuszczowych, których niedobór powoduje poczucie głodu, a same w sobie szybko przekształcają się w energię.

• Zamień białe pieczywa, na pełnoziarniste. Odczujesz wszytki zalety przyjmowania dużych dawek błonnika, który zmniejsza apetyt i doskonale reguluje metabolizm.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *