Dieta Sandruni – Nowoczesna Dieta Szybko Odchudzająca

Dieta Sandruni to dieta która przywędrowała do nas niedawno. Jest to skuteczna dieta polecana dla osób aktywnych zawodowo nie mających czasu na rygorystyczne ćwiczenia. Na tej diecie można schudnąć minimum 10 kg w miesiąc a kontynuując kuracje dłużej można stracić znaczniej więcej na wadze. Dieta Sandruni jest bezpieczna dla zdrowia i każdy może ją stosować.

Jakie są zasady tej diety?

  • Jedz dużo warzyw zielonych oraz owoce zawierające mało cukru (np. arbuz, porzeczki, maliny, nektarynki)
  • Pij co najmniej 2 litry wody niegazowanej
  • ograniczaj słodycze, najlepiej zapomnij o nich
  • nie podjadaj między posiłkami
  • zwiększ aktywność fizyczną (wystarczy szybki spacer, brzuski, rower)
  • Staraj się do swoich potraw wprowadzać jedzenie które zawiera sporo białka jak ryby, kurczak, tuńczyk, jaja, ser biały, jogurty.

Stosowanie diety i odchudzanie to nie są łatwe procesy, wiele osób już na samym początku podjęcia próby zrzucenia zbędnych  kilogramów tłuszczu poddaje się. To jest podstawowy błąd jaki popełniamy podczas kuracji odchudzających. Na rynku jest wiele specjalistycznych preparatów które mogą znacznie przyśpieszyć naszą walkę z otyłością. Jednym z nich który działa i jest bezpieczny to African Mango

Ten suplement diety jest bardzo popularny wystarczy przejrzeć fora i blogi w internecie na temat suplementów. Znajdziemy same pozytywne opinie na jego temat pisane przez osoby zadowolone z efektów jakie dzięki diecie sandruni oraz afrykańskiemu mango schudły.

Więcej o produkcie można przeczytać na stronie producenta www.africanmango.pl

Suplement African Mango

 

 

 

Zanim zaczniesz spalać kalorie…

Odchudzanie to długotrwały proces, który u każdego przebiega inaczej. I mam złe wiadomości dla osób, które uważają, że będzie łatwo… Nie będzie!!! Odchudzanie jest powolne i długie, ale jak widać po wielu sławnych i mniej sławnych osobach, jest możliwe. Tak więc zaczynajmy. Liczysz się ty… Pamiętaj, Twoje ciało należy tylko do Ciebie i to ty masz prawo decydować o jego stanie i kondycji.

Jeżeli podoba ci się to jak teraz wyglądasz (bez względu na to czy ważysz 50 czy 120 kg) i nie chcesz nic w sobie zmieniać to oszczędź sobie kolejne 3 minuty na czytanie tego artykułu i zrób sobie kawę. Decyzja o odchudzaniu musi być podjęta przez Ciebie i to Ty musisz tego chcieć. Nigdy nie uda Ci się osiągnąć szczuplejszej sylwetki jeżeli sam nie będziesz tego chciał. Jednak nie zapominaj też o zdrowiu. Zbyt duża nadwaga może doprowadzić cię do chorób ze strony układu sercowo- naczyniowego, kostnego czy wielu innych dolegliwości. Jedz zdrowo, chudnij z głową… Jedzenie dostarcza ci energii, witamin, minerałów i wielu innych substancji, bez których Twój organizm nie będzie dobrze funkcjonował. Tak więc dlaczego miałbyś przestać jeść? Błędem jest stosowanie głodówek czy bardzo mało kalorycznych diet. Powoduje to znaczne osłabienie organizmu, choroby, a po procesie odchudzania efekt yo-yo (szybki powrót do wagi sprzed procesu odchudzania). Na samym początku musisz obliczyć ile zjadasz dziennie kalorii. Najbardziej dokładnie obliczy to dietetyk, ale przy odrobinie samozaparcia i Internetu poradzisz sobie sam. Spisuj przez pięć dni co zjadasz i za pomocą Internetu oblicz kaloryczność dziennych racji pokarmowych.

Odchudzanie jedzeniemNastępnie zaplanuj sobie dietę bogatą w warzywa, ryby czy owoce. Postaraj się zmniejszyć swoją kaloryczność o około 500 kilokalorii (kcal) w pierwszym tygodniu. Zastępując słodycze i przekąski, owocami i warzywami, oraz tłuste mięso, chudszym bądź rybami, w zupełności powinieneś sobie poradzić. Z każdym kolejnym tygodniem ograniczaj kaloryczność aż osiągnie ona mniej niż 2000 – 1500. Nie musisz być głodny na diecie. Jeżeli twoja nadwaga nie jest wysoka nie musisz stosować bardzo restrykcyjnych diet. Jednak przy dość dużej nadwagę radzę odwiedzić specjalistę, który profesjonalnie ułoży ci dietę i cykl odchudzania. Dziś siłownia, jutro basen… Ćwiczenia to ta najbardziej przerażająca część procesu odchudzania. Wiele osób rezygnuje z odchudzania już po pierwszym treningu. Ale tak naprawdę przy odpowiednim nastawieniu da się to nawet polubić. Jeżeli nie chce Ci się zacząć ćwiczyć umów się ze znajomymi. W grupie będziesz bardziej zmotywowany do wykonywania ćwiczeń razem z grupą. Ponadto spędzanie wspólnie czasu ze znajomymi poprawi Ci humor, a twoja niechęć do ćwiczeń przerodzi się w hobby. Nie lubisz pływać to nie pływaj. Nie musisz wykonywać ćwiczeń, których nie znosisz. Jest tyle możliwości. Masz w czym wybierać. Piłka, bieganie, siłownia, taniec. Ty chudniesz, ty wzbierasz. Dobrze jest wykonywać kilka różnych form aktywności aby nie popaść w rutynę. Rywalizacja z innymi też doskonale motywuje do ruch, więc może urządzicie sobie małe zawody na siłowni? Postaraj się poczuć w sporcie fan, a nie tortury. Ładny ciuch i w ruch… Ten akapit poświęcony jest głównie paniom, ale być może panowie też na tym skorzystają. Babeczki bardzo lubią zakupy. Każdy, choćby najbardziej pospolity ciuch, to 50 punktów do poprawy nastroju. Idź do galerii, kup przecudne buty do biegania, ekstra spodnie dresowe, i jakąś cudną górę. No a teraz skoro już masz taki zestaw… No przecież do pracy, ani na kawę do znajomych tego nie włożysz. Do dzieła! Skoro dobrnąłeś do końca tego artykułu, to należysz do grupy osób, którzy chcą schudnąć. Zastosuj się do moich wskazówek a na pewno będzie Ci łatwiej rozpocząć odchudzanie. Pamiętaj też, że jeżeli odchudzasz się już tydzień czy dwa to nie przestawaj. Najgorsze co możesz zrobić po takim czasie to zrezygnować. Wszelkie ograniczenia są w Tobie. Ty jesteś swoją największą przeszkodą !

Zapisz

Jak się odchudzić 10 kg w 2 miesiące?

Zazwyczaj na około 2 miesiące przed ważnym wydarzeniem, urlopem, czy wakacjami, zaczynamy zastanawiać się, w co się ubierzemy i jak będziemy się prezentować na imprezie czy w bikini na plaży. I wtedy okazuje się, że często przerosłyśmy nasze oczekiwania, dosłownie. Nadmiar kilogramów sprawia, że sukienka nie leży na nas już tak, jak trzeba (albo w ogóle się w nią nie mieścimy), a patrząc na bikini, zastanawiamy się, czy nie czas pójść do sklepu po coś bardziej… hmm… tuszującego wałeczki.
Czytaj dalej Jak się odchudzić 10 kg w 2 miesiące?

Jak zrzucić 3 kg w miesiąc?

Zastanawiasz się, czy to możliwe? Zrzucenie 3 kg w ciągu zaledwie miesiąca? Oczywiście, że tak, a nawet nie jest to szczególnie trudne. Należy tylko zdawać sobie sprawę z tego, jak do tego podejść w zdrowy i rozsądny sposób, który jednocześnie zagwarantuje najlepsze efekty. A jakie to sposoby? Czytaj dalej, aby upewnić się, jak szybko stracić zbędne kilogramy.
Czytaj dalej Jak zrzucić 3 kg w miesiąc?

Jak szybko schudnąć na wiosnę ?

Jak schudnąć szybko na wiosnę?

a-change-in-lifestyle-1430599_1920

Wiele osób twierdzi, że nie da się schudnąć, w szybkim tempie, albo, że nie ma czasu na jakąś wymyślną dietę i komponowanie posiłków, aby jeść w taki sposób, który da szybkie efekty odchudzające. Nie jest to do końca prawda, da się schudnąć zdrowo i szybko, bez zagłębiania się w obszerne lektury opisujące, co do grama codzienny jadłospis i straszące, że jakiekolwiek wyłamanie się ze schematu zniweczy wszystkie efekty. Wystarczy tylko pamiętać o kilku podstawowych zasadach i można szybko zacząć się cieszyć nienaganną sylwetką.
Czytaj dalej Jak szybko schudnąć na wiosnę ?

Zasady Odchudzania czyli Zdrowe Odchudzanie

To, że odchudzanie jest procesem ciężkim dla każdej osoby borykającej się z problemem nadwyżkowych kilogramów. Jednak jeszcze bardziej frustrujące jest, to gdy pomimo naszych starań, waga nie spada, albo po chwilowej euforii związanej z utratą paru kilo, następuje szybki powrót do problemu, w postaci efektu jo-jo. Wynika to najczęściej z tego, że nieprawidłowo podeszliśmy do diety i procesu odchudzania — jest ono zbyt dużym obciążeniem dla organizmu i po prostu niezdrowe. Jak więc zacząć odpowiednie odchudzanie, które będzie obejmować podstawowe zasady gwarantujące efekty, dobre samopoczucie i brak efektu jo-jo? Czytaj dalej a się przekonasz ;).
Czytaj dalej Zasady Odchudzania czyli Zdrowe Odchudzanie

Dieta Kopenhaska

Dieta kopenhaska znana jest już od wielu lat. Pozwala na redukcję wagi ciała bez często towarzyszącego jej efektu jo-jo. Teoria głosi, że pozwala na zrzucenie nawet 20 kilogramów! W praktyce wszystko zależne jest od organizmu. Spadek wagi nie będzie jednak mniejszy niż 5 kilogramów. Potocznie mówi się o niej dieta trzynastodniowa. Jest to minimalny czas, w którym trzeba rygorystycznie jej przestrzegać.
Czytaj dalej Dieta Kopenhaska

Teatox

Coraz większą wagę przywiązuje się do zdrowego trybu życia. Zaczynamy odstawiać produkty, pełne chemii i odwracamy się w stronę organicznych, świeżych i czystych artykułów, dzięki którym nie musimy potęgować i tak zbieranej już przez lata toksycznej bomby w naszym organizmie. A prawda jest taka, że wchłaniamy toksyny nie tylko z przetworzonej żywności pełnej syntetycznych środków, ale także z kosmetyków, które używamy, jak i nawet przez wdychanie zanieczyszczonego powietrza, które w tej chwili, jest już normą sama w sobie.

Czytaj dalej Teatox

Dieta Paleo

Dieta Paleo to bardzo ciekawa pozycja, przeznaczona dla całych rodzin, które chcą żyć zdrowo, jedząc pokarmy, do których nasze ciało jest ewolucyjnie przystosowane. Ten sposób odżywiania nie jest nowatorski, wręcz przeciwnie. To efekt badań i wniosków dietetyków i antropologów, którzy badali ewolucyjne predyspozycje i przystosowanie się organizmu ludzkiego do możliwości zdobywania pokarmu i optymalnego, racjonalnego odżywiania się. Dieta Paleo to w większości pokarmy nieprzetwarzane, poddane zazwyczaj tylko procesom obróbki cieplnej.
Czytaj dalej Dieta Paleo